maandag 12 maart 2012

Milika Peterzon @ Bekende Nederlandse presentatrices



Filmpje: http://rapidshare.com/files/133859487/Milika_Peterzon-9-7-2003-Hart_van_Nederland_SBS6-divx.avi


Milika Angélique Peterzon-Gischler (Bennebroek, 12 maart 1962) is presentator. Ze is één van de gezichten van Hart van Nederland, een nieuwsshow van de Nederlandse tv-zender SBS 6. Eerder was Milika omroepster van de TROS. Verder heeft ze haar eigen reclamebureau. Daarnaast zet ze zich in als discussieleider, dagvoorzitter en presentator van evenementen voor diverse bedrijven

Bekende Nederlandse presentatrice Milika Peterzon heeft een relatie met Jurgen Smit, hovenier en ontwerper van tuinen, bekend van RTL Tuinmagazine. (bron: veronicamagazine & Ranking The stars)

Milika Peterzon is moeder van dochter Kiki (geb. 1987) en oma van kleinzoon Jesse Miel (geb. 3 december 2004).

2 opmerkingen:

  1. ze is een mooie spontane vrouw en met haar wil ik wel een keertje wat gaan eten en dan saapjes naar de bios en wat gaan drinken en dan mag ze me huis bewonderen en dan zal ik haar de nacht van haar leven geven met me mooie heerlijke pik van 28 cm, ik heb nu al zin om haar ff lekker te nemen tussen haar beene en in haar mooie mondje, ik hou van je schat, hele dikke kus van je droomprins en als je goed na denkt weet je wie ik ben, ik heb je al een keer gehad dat is 1 tip , xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. VRIJDAG 21 OKTOBER 2011

    ik vind milika peterzon
    een helen leuken vrouw ,en ze doent haar werk heel goed in hart van nederland.
    en hart van nederland wil er als eerste zijn nieuws op de tv zijn en dat is heel belangrijk
    niet waar. en gaan zo door

    BeantwoordenVerwijderen